September 21, 2014

Greb til mit nye køkken


Jeg har fundet forskellige porcelænsgreb til mit kommende køkken fra Anne Black. Jeg købte derfor dette lille udvalg af greb, som jeg tog med mig til et køkkenmøde, hvor jeg skulle have præsenteret et forslag. For så kunne jeg få afklaret med det samme, hvorvidt disse greb på anvendes i stedet for de sædvanlige "standard" greb fra køkkenfirmaet.

Det var en rigtig god roveninde, som gav mig ideen med selv at finde "mine" egne greb i stedet for "bare" at udvælge et eller andet greb hos det pågældende køkkenfirma. Så en stor tak til hende for denne brilliante ide :-) Herved får jeg sat mit eget præg på mit kommende køkken.

Og ja, de store greb på 4,5 cm i diamater kan sagtens anvendes til lågere og skuffer. Og pågældende køkkenfirma vil gerne montere disse greb i forbindelse med opsætningen :-) Jeg har bestemt mig for at vælge det helt grønne greb med skinnede overflade til højre i billedet i stor størrelse. Så disse greb er nu bestilt (med mængderabat) på en forhandler her i Vejle.

Hermed er andet trin ordnet i forbindelse med mit køkkenprojekt. Første trin var jo at få styr på pengene hertil i banken.

No comments:

Post a Comment

Your comment is my reward :-)
You are more than welcome to write your comment in either English or Danish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...