November 15, 2014

Køkkenet er parat til indflytning



I dag er den store indflytningsdag i mit nye køkken :-) Og jeg er "næsten helt" på plads !

Helt specifikt mangler der følgende ting:
  • Snedkeren mangler at få opsat fodlister, hvilket sker i næste uge.
  • Udskiftning af den sorte granitbordplade med en "rigtige" lyse granitbordplade inkl køkkenvask. Den oprindelige bordplade knækkede nemlig under udskæringen.
  • Behandling af granitbordpladerne med anti-plet, så overfladen lukkes af overfor væske.
  • Opsætning af glas på halvvæggen ved kogepladerne.
  • Opsætning af keramikfliser på væggen omkring overskabene. Så her lever jeg med et "råt look".

Jeg vil lade billederne tale for sig selv, imens jeg går i gang med at flyde alle de mange skabe og skuffer op med alt mit køkkenhabengut.

God weekend derude på den anden side af skærmen.






















No comments:

Post a Comment

Your comment is my reward :-)
You are more than welcome to write your comment in either English or Danish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...